Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp kertoo vaietun tarinan Hatton Gardenin ryöstön, Britannian suurimman murtovarkauden, poliisitutkinnasta. Avaintutkijoita haastattelemalla, ennennäkemättömiä poliisin valvontatallenteita käyttäen ja koplan salaa tallennettuja keskusteluja näyttämällä dokumentti tutustuttaa meidät Flying Squad -iskuryhmän pisimpään ja haastavimpaan operaatioon.
Ross Kemp kertoo vaietun tarinan Hatton Gardenin ryöstön, Britannian suurimman murtovarkauden, poliisitutkinnasta. Avaintutkijoita haastattelemalla, ennennäkemättömiä poliisin valvontatallenteita käyttäen ja koplan salaa tallennettuja keskusteluja näyttämällä dokumentti tutustuttaa meidät Flying Squad -iskuryhmän pisimpään ja haastavimpaan operaatioon. Kemp paljastaa myös tutkinnan sisäistä toimintaa ja näyttää koplan tähystäjän Kenny Collinsin uudessa valossa tämän ensimmäisessä TV-haastattelussa. Collins kertoo murrosta sisäpiirin näkökulmasta ja puhuu ensi kertaa tuomiostaan.