Naisen elämä muuttuu valtavan sotilaallisen salaliiton setvinnäksi, kun paljastuu, että hänen aviomiehensä ei olekaan, kuka väittää olevansa.
Asianajaja saa tietää puolisonsa olevan viisitoista vuotta aiemmin karannut sotilasupseeri, jota syytetään viidentoista elsalvadorilaisen siviilin murhasta. Hän uskoo miestään tämän kerrottua olevansa USA:n sotilaallisen peitetarinan lavastettu syntipukki ja puolustaa tätä sotaoikeudessa.