Le Locataire
Nicole, 54-vuotias ahkera nainen, saa tietää olevansa raskaana. Perheen tukijalkana hän on tarpeeksi vahva taistelemaan mitä tahansa vastaan, mutta tämä uutinen kaataa hänen elämänsä.