PORTRAITS DE VOYAGE : DORDOGNE - La Dordogne en radeau
Kaksi nuorta miestä rakentaa lautan laskeutuakseen Dordogne-jokea Lounais-Ranskassa, joka on täynnä upeita, adrenaliinin täytteisiä seikkailuja. Matkailijat antautuvat lopulta villin luonnon hurmioon.