Parting Gift
Viikkoa ennen yliopiston aloittamista Polly ystävystyy kodittoman miehen kanssa. Mies on soittanut bändissä, josta Pollyn edesmennyt isä piti. Heidän kanssakäymisensä ansiosta Polly saa uuden näkökulman menneisyyteensä.