Plan B
Valitettavan seksuaalisen kohtaamisen jälkeen tiukkapipoisella lukio-opiskelijalla (Kuhoo Verma) ja hänen velttoilevalla parhaalla ystävällään (Victoria Moroles) on 24 tuntia aikaa löytää katumuspilleri Amerikan sydänmailta.