Sex Appeal
Avery Hansen-White ei tee mitään, mitä hän ei osaa. Joten kun hänen kaukopoikaystävänsä haluaa viedä suhteen seuraavalle tasolle, haluaa hän hallita seksuaalisuutensa ja opettelee sitä ystävänsä Larsonin kanssa.
Avery Hansen-White ei tee mitään, mitä hän ei osaa. Joten kun hänen kaukopoikaystävänsä haluaa viedä suhteen seuraavalle tasolle, haluaa hän hallita seksuaalisuutensa ja opettelee sitä ystävänsä Larsonin kanssa. Tässä hauskassa teinikomediassa Avery ymmärtää, että seksiin ja rakkauteen tarvitaan muutakin kuin tekniikka. Suhteet vaativat niin järkeä kuin sydäntäkin.