Soul of a Nation Presents: Mi Gente: Groundbreakers and Changemakers
Tutustumme useaan espanjalaistaustaisten ja latinalaisamerikkalaisten yhteisön keulakuvaan: musiikki-ikoni Gloria Estefaniin, näyttelijä Diego Lunaan ja eläkkeelle jääneeseen ammattitason baseballpelaajaan, David Ortiziin.