Suspendu
Poika kaatuu harjoitellessaan merkittävässä klassisen tanssin konservatoriossa. Hänen jalassaan murtuu jotain kivuliaasti. Mutta nyt on koepäivä, eikä hän suostu luovuttamaan. Hän yrittää kohdata tanssikumppaninsa ja luokkatoverinsa vakuuttaen itselleen, ettei hänen kehollaan ole rajoja.