Tender Age
Kuusitoistavuotias Diane elää yksinomaan Sophie-äitinsä hyväksi. Heidän symbioottinen suhteensa ​​on muodostumassa teinille entistä raskaammaksi.
Kuusitoistavuotias Diane elää yksinomaan äitinsä Sophien hyväksi. Heidän symbioottinen suhteensa ​​on muodostumassa teinille entistä raskaammaksi. Hän haluaa tulla rakastetuksi koulussa samalla tavoin kuin kotona, ja ilmaisee halunsa hankalilla tavoilla, kuten vaihtamalla palveluksen huomiota vastaan vessassa. Äänekäs, provosoiva ja huomiota hakeva nuori tyttö haluaa todistaa itsensä ja elää viikonlopun kuin aikuinen.