Tulevaisuuden ihmiskunta on sodassa tekoälyä vastaan. Entinen erikoisjoukkojen agentti Joshua värvätään etsimään ja tappamaan Creator, kehittyneen tekoälyn salaperäinen arkkitehti, joka on kehittänyt mystisen aseen, joka voi tehdä lopun sodasta ja myös ihmiskunnasta. Joshua matkaa vihollislinjojen poikki vain huomatakseen, että tuhottavaksi määrätty ase on tekoäly pikkulapsen hahmossa.