Your Mother and I
Julia Sarah Stone ja jäljittelemätön Don McKellar ovat huippuiskussa skeptisenä tyttärenä ja hänen huikean puheliaana isänään Anna Maguiren hauskassa ja pisteliäässä tulkinnassa Dave Eggersin tarinasta.