The Girl From Chicago
Jake, Jemma ja Kevin järjestävät mielenosoituksen kampuksella. Emmett ja Tiff asettavat uusia rajoja suhteelleen. Imani juonii saadakseen tytön vapaaksi 63. kadun mafian tiloista. Nina suhtautuu Drehen epäileväisesti. Jada kertoo Emmettille yllättävän uutisen.
Jake, Jemma ja Kevin järjestävät mielenosoituksen kampuksella. Emmett ja Tiff asettavat uusia rajoja suhteelleen. Imani juonii saadakseen tytön vapaaksi 63. kadun mafian tiloista. Dren jatkuvat katoamiset herättävät Ninan epäilykset. Jada kertoo Emmettille yllättävän uutisen.