A Cinderella Story
Nasan tiedemies pyytää Walterin apua löytääkseen parin punaiselle korkokengälle, jonka hänen tapaamansa nainen jätti baariin.
Nasan tiedemies pyytää Walterin apua löytääkseen parin punaiselle korkokengälle, jonka hänen tapaamansa nainen jätti baariin. Walter käyttää kenkää ensimmäisenä vihjeenä naisen etsimisessä mutta saakin selville salaisuuden, jonka vuoksi hän joutuu itse hengenvaaraan. Willa paljastaa Leon perheen synkän salaisuuden ja yrittää myöhemmin sopia tämän kanssa mutta joutuukin yhä pahempiin oikeudellisiin vaikeuksiin.