The Parcel
Kun mysteerinen öisen pamahduksen ja matoisen sivettikissan raadon lähetys saapuu, Wulanin ja hänen perheensä elämä ei ole enää ennallaan. Bogorissa Esa katsoo avuttomana hra Bondania, isäänsä, joka kokee näkymätöntä terrorismia. Liittyvätkö tapahtumat toisiinsa?
Eräänä yönä Wulan herää pamahdukseen katolla. Seuraavana aamuna hän löytää sieltä matoisen sivettikissan raadon. Tapahtumien ketju muuttaa Wulania ja hänen varakasta, modernia ja harmonista perhettä. Wisnu, Wulanin pikkuveli epäilee, että perhe on kirottu, mihin Wulan suhtautuu skeptisesti. Samalla rva Astuti, Wulanin äiti, on hämmentynyt Wulanin muutama kuukausi sitten perumista häistä. Kun Wulan tajuaa sen, hän kokee syyllisyyttä. Mutta hänen isänsä, hra Ahmad, onnistuu lohduttamaan häntä. Samalla Bogorissa Esa katsoo avuttomana hra Bondania, joka kokee näkymätöntä terrorismia. Onko Esan ja Wulanin kokemilla asioilla yhteys?