The Dream Team
Marcia Clark ilmoittaa syytteistä Simpsonia vastaan. Robert Shapiro pyytää apua F. Lee Baileyltä ja keksii provokatiivisen puolustusstrategian. Shapiro alkaa luoda O.J.:lle unelmapuolustustiimiä, ja hänen on suostuteltava O.J. palkkaamaan Johnnie Cochran mukaan tiimiin.
Robert Kardashian saarnaa lapsilleen Simpsonista, kun taas Marcia Clark ilmoittaa medialle itsevarmasti syytteistä Simpsonia vastaan. Robert Shapiro pyytää apua F. Lee Baileyltä, joka kutsuu yllättävän liittolaisen, Alan Dershowitizin, mukaan auttamaan ja luomaan O.J.:lle unelmapuolustustiimiä. Shapiro käyttää hyväkseen juttuun liittyvää rotukiistaa puhuessaan toimittaja Jeffrey Toobinille. Simpsonille ehdotetaan provokatiivista asianajajaa. Clark osoittaa suosiota Christopher Dardenille. Jatkuva mediahuomio uhkaa syyttäjiä. Cochran tekee lupauksen Simpsonille.