Evil Queen, The
Regina yrittää Koukun avulla käynnistää juonen, jonka avulla hän ja Henry pääsevät takaisin satumaailmaan. Juoneen liittyy kuitenkin kirouksen takaportti, joka saattaa lauetessaan pyyhkäistä Storybrooken kartalta ja tappaa kaikki sen asukkaat. Emman epäilykset Tamaraa kohtaan kasvavat. Satumaailmassa paha kuningatar pyytää Tittelintuurea muuttamaan hänet tunnistamattomaksi maalaistolloksi, jotta hän pääsisi huomaamatta tappamaan Lumikin ja – kieron järkeilyn myötä – ansaitsisi alamaistensa rakkauden ja kunnioituksen.