Talven tullessa sota Euroopassa on pattitilanteessa, ja Yhdysvaltojen erikoisjoukkojen on valloitettava Kukkula 400, strateginen huippu Saksan rajalla.
Kuusi kuukautta maihinnousun jälkeen sota Euroopassa on pattitilanteessa. Liittoutuneiden joukot ovat Saksan rajalla, varustetoimitukset epäonnistuvat ja taisteluolosuhteet huononevat talven tullessa. Yhdysvaltojen erikoisjoukkojen pitää valloittaa Kukkula 400, tärkeä huippu, jolta voi tarkkailla vihollisen toimintaa kilometrien päähän, mukaan lukien natsien salaista rakennelmaa surullisenkuuluisaa Ardennien taistelua varten.