Robin Hood
Sam tekee diilin Dresdenin alamaailmaa pyörittävän afrosaksalaisen Schäferin kanssa. Yvonne saa tietoa Samin isän kuolemasta ja suuttuu, kun Sam lähtee omin päin murhaepäillyn perään. Samin ja Alexin ryhmän välille syntyy kitkaa, koska kaikki eivät sulata Schäferin pyyntöjä. Sam puolustaa Schäferiä, tilanne kärjistyy nopeasti, ja joku menettää henkensä.
ALPHAlla ei suju hyvin. Yhteiskunnan heikoimmilla ei ole varaa maksaa suojelusta. Sam ja Alex alkavat vaipua epätoivoon. Sam ajautuu tekemään sopimuksen paholaisen kanssa ja ystävystyy pahamaineisen Schäferin kanssa, joka on Dresdenin alamaailman afrosaksalainen kuningas. Yvonne saa tietoa Samin isän salaperäisestä kuolemasta ja suuttuu, kun Sam lähtee omin päin murhaepäillyn perään. Kun Sam pitää Schäferin puolia, tilanne kärjistyy nopeasti ja joku menettää henkensä. Sam päättää lähteä maasta.