The Curse of the Ninth
Melinda kutsutaan auttamaan Brandonia, jota terrorisoi hänen isänsä henki. Hän havaitsee, että Brandonin isällä on oma aaveensa, Jared, Brandonin kuollut bändikaveri. Jared oli mustasukkainen Brandonin lahjoista, ja Melindan pitää löytää keino tukahduttaa hänen vihansa, jotta Brandon voi palata musiikin pariin.