The Woman of His Dreams
Jim aistii, että jotain outoa on tekeillä, kun heidän kotiinsa ilmestyy koppakuoriaisia. Sitten hän näkee unta kauniista naisesta, joka pitää sylissään eksoottista kissaa. Melinda soittaa ja ehdottaa, että Jim vierailisi professori Rick Paynen luona, joka on okkultismiasiantuntija, ja tämä auttaa Jimiä tunnistamaan naisen Evaksi. Kun Melinda palaa kotiin, hänen ja Jimin pitää auttaa Evan pikkusiskoa.
Jim aistii, että jotain outoa on tekeillä, kun heidän kotiinsa ilmestyy koppakuoriaisia pelatessaan korttia poikien kanssa. Sitten hän näkee unta kauniista naisesta, joka pitää sylissään eksoottista kissaa ja muistaa, että Melinda näki pari päivää sitten kissan aaveen. Melinda soittaa ja ehdottaa, että Jim vierailisi professori Rick Paynen luona, joka on okkultismiasiantuntija, ja tämä auttaa Jimiä tunnistamaan naisen Evaksi. Kun Melinda palaa kotiin, hänen ja Jimin pitää auttaa Evan pikkusiskoa, joka vaikuttaa kulkevan Evan vaarallisissa jalanjäljissä.