The Long Con
Eloonjääneet pelkäävät ”Toisten” palanneen, kun Sun loukkaantuu epäonnistuneessa sieppausyrityksessä. Jackin, Locken, Katen ja Ana Lucian välit kiristyvät luukun tietokoneen äärellä.
Eloonjääneet pelkäävät ”Toisten” palanneen, kun Sun loukkaantuu sieppausyrityksessä. Huvittunut Sawyer seuraa vierestä, kun Jackin, Locken, Katen ja Ana Lucian välit kiristyvät.