Hell's Kitchen
Urbaani vampyyri sieppaa uhrejaan öisessä New Yorkissa ja pitää heitä vankeinaan viemäreissä. Reid tekee vankilassa päätöksen, joka vaikuttaa myös muiden vankien elämään.
Urbaani vampyyri sieppaa uhrejaan öisessä New Yorkissa ja pitää heitä vankeinaan viemäreissä. Reid tekee vankilassa mahdottoman päätöksen, joka vaikuttaa myös muiden vankien elämään.