Yours, Mine and Ours
Violet yrittää valita Peten ja Sheldonin välillä, ja surun murtama potilas asettaa hänet vaaraan. Addison joutuu kohtaamaan tunteensa Noahia kohtaan, kun Morganin synnytys alkaa.
Kun Violet yrittää valita Peten ja Sheldonin välillä, surun murtama potilas asettaa hänet vaaraan. Addison joutuu kohtaamaan tunteensa Noahia kohtaan, kun Morganin synnytys alkaa. Dell on huolissaan tyttärestään, kun lääkehuuruinen Heather palaa kaupunkiin. Naomin on päätettävä, jääkö hän Oceansideen vai aloittaako alusta Pacific Wellcaren klinikalla.