Apibeurzde
Pascal on 40-vuotias eronnut mies, ja tänään on hänen rakkaan poikansa syntymäpäivä. Pascalilla ei kuitenkaan ole vielä lahjaa. Kolme penniä yhdessä taskussaan ja rakkautensa sekä päättäväisyytensä toisessa hän hyppää moponsa selkään koiransa kanssa ja lähtee etsimään lahjaa. Sarja odottamattomia tapahtumia tekee hänen päivästään todellisen maratonin.