High Stakes
Woody ystävystyy korruptoituneen kaupunginjohtajan kanssa ja häviää hänelle pokerissa koko kansallispuiston. Malloyn pitää jatkaakseen lajiaan paritella epäviehättävän karhun kanssa.
Woody luulee kaupunginjohtajaa hengenheimolaisekseen, mutta ei ymmärrä joutuneensa juonen kohteeksi. Houkuteltuna pokerihuijaukseen Woody panee kaikki peliin ja häviää kansallispuiston korruptoituneelle kaupunginjohtajalle. Ethel puolestaan saa selville, että Malloy kuuluu erittäin harvinaiseen karhulajiin, ja löytää yhden sen viimeisistä naaraista, jotta laji säilyisi. Malloyn into tehdä pentuja tyssää nopeasti, kun Malloryn ulkonäkö on riittävä syy antaa lajin kuolla sukupuuttoon.