Yhden miehen armeija
Michael soluttautuu peiteroolissa kaappaajien jengiin auttaakseen Jesseä vartiointitehtävässä. Suunnitelmaa on muutettava, kun kaapparit ottavat panttivankeja lentokentällä.
Michael soluttautuu peiteroolissa kaappaajien jengiin auttaakseen Jesseä vartiointitehtävässä. Suunnitelmaa on muutettava, kun kaapparit ottavat panttivankeja lentokentällä. Madeline auttaa Michaelia saamalla panttivangit puolelleen ja yrittämällä viedä heidät turvaan. Vierailevana tähtenä nähdään Lauren Stamile.