Down to Clown
Owen kokee läpimurron terapiassa. Grace hakee tukea kollegaltaan mutta katuu sitä, kun Judd tarjoaa enemmän kuin hän itse toivoi. Lisäksi klovni joutuu hätätilanteeseen nuoren pojan synttäreillä ja Tommy, TK ja Nancy kiirehtivät auttamaan survivalistia, joka on kohdannut matelijan kivuliaalla tavalla.