Kicked Out
Kun Hal potkii Malcolmin ulos talosta huonon käytöksen vuoksi, Reese ottaa kaiken irti siitä, että Halin huomio on muualla, ja keksii todella pahan tempun. Francis pahastuu, kun Oton muusikkoveljenpoika lisää musiikkia Francisin jokaiseen liikkeeseen.