Autot 3
Salama McQueen työnnetään ulos hänen rakastamastaan urheilulajista, kun uusi kilpa-autojen sukupolvi yllättää hänet. Päästäkseen takaisin mukaan peliin hän tarvitsee apua nuorelta kilpa-automekaanikko Cruz Ramirezilta... sekä innoitusta vanhalta ystävältä.