Baantjer Het Begin
Äskettäin rauhattomaan Amsterdamiin sijoitettu lempeämielinen rikospoliisi joutuu kilpailemaan aikaa vastaan, kun hän kohtaa väkivaltaisen juonen Alankomaiden kuninkaallista perhettä vastaan.