Bábovka
Mínan täytyy selvitä vaarallisista haasteista pelastaakseen leluystävänsä ilkeiltä pyöräileviltä totemisteilta. Pelastaminen tuntuu mahdottomalta, mutta sympaattisen kolmipyöräilijätotemistin avulla Mína yrittää vapauttaa ystävänsä totemistien kynsistä. Sen myötä hän luo uuden ystävyyssuhteen.