Baby Sharks
Jopa petoeläimistä suurimmat, nopeimmat ja hurjimmat aloittavat elämänsä… vauvoina. Haivauvat ovat söpöjä, mutta niiden täytyy varttua nopeasti. Hailajeja on nimittäin yli 500, mutta yhdenkään lajin vanhemmat eivät jää kuvioihin kasvattamaan poikasiaan. Haita löytyy planeettamme kaikista valtameristä, ja ne ovat kehittäneet aikojen saatossa uskomattoman erilaisia tapoja hoidella raskausaikansa ja synnytyksensä menestyäkseen – myös haivauvojen selviämisen suhteen.