Bautizo de fuego
Francisco I. Maderon suojeluksessa Pancho Villa värväytyy Meksikon vallankumoukseen presidentti Porfirio Díazia vastaan. Entisen rosvon itsevarmuus taistelukentällä osoittautuu ratkaisevaksi Ciudad Juárezissa.
Francisco I. Maderon suojeluksessa Pancho Villa värväytyy Meksikon vallankumoukseen presidentti Porfirio Díazin diktatuuria vastaan. Entinen rosvo osoittaa sotilaana johtajan ja sotastrategistin ainesta ja saavuttaa ensimmäisen merkittävän voittonsa Ciudad Juárezin taistelussa.