Be Water
Dokumentti kertoo legendaarisen näyttelijän ja taistelulajien mestarin Bruce Leen elämästä. Se käy läpi Leen varhaista elämää San Franciscossa ja Hongkongissa sekä aikuisuutta Seattlessä, missä hän opetti kungfua. Lee palasi sitten Hongkongiin, ja hänestä tuli kansainvälinen supertähti. Haastattelut ja arkistomateriaali kuvaavat Leen karismaa, intohimoa, filosofiaa ja omistautumista taiteelleen.