Motitus
Asiakkaan entinen mies vie heidän sairastavan poikansa mukanaan aseistettuun rakennukseen, jolloin Michael ja Sam vannovat saavansa pojan takaisin. Rakennuksessa on kuitenkin odotettua enemmän tulivoimaa.
Asiakkaan entinen mies vie heidän sairastavan poikansa mukanaan aseistettuun rakennukseen, jolloin Michael ja Sam vannovat saavansa pojan takaisin. Rakennuksessa on kuitenkin odotettua enemmän tulivoimaa. Sillä välin Fiona ja Jesse vahtivat outoa päivätyöläistä, joka saattaa liittyä tärkeään johtolankaan.