Billy Hoyle (Woody Harrelson) ja Sidney Deane (Wesley Snipes) ovat epätodennäköinen koripallohuijarikaksikko. He lyöttäytyvät yhteen ja huijaavat pelaajia Los Angelesin kentillä pelaten nopeaa, vaarallista ja hauskaa peliä.