Smells Like Teen Spirit
Lukiolaisen tytön murha johtaa Castlen takaisin yhteen hänen monista kouluistaan, ja hän saa ihastuksekseen tietää, että todisteet osoittavat yllättävään tekijään – telekineettiseen teiniin.
Lukiolaisen tytön murha johtaa Castlen takaisin yhteen hänen monista kouluistaan, ja hän saa ihastuksekseen tietää, että todisteet osoittavat yllättävään tekijään – telekineettiseen teiniin, joka heittää Castlen ja Beckettin suoraan oikean elämän Carrie-elokuvaan.