Blaze of Glory
Kun kuolemansairas entinen rikollinen yhdistetään pankkiryöstöön, Artin ja Raylanin on löydettävä hänet, ennen kuin hän ja hänen nuoret kätyrinsä iskevät jälleen. Mutta jahti mutkistuu, kun Winona alkaa murehtia, että se sadan dollarin seteli, jonka hän otti todistehuoneesta, jäljitetään häneen luokseen, kun se viedään ryöstön aikana.