Blondit luokkakokouksessa
Kaksi huoletonta bilettäjää kehittää uuden persoonallisuuden 10-vuotisluokkakokoustaan varten. He tekevät vaikutuksen uusilla vaatteillaan ja keksityllä menestyksellään, kunnes entinen luokkatoveri paljastaa todellisen tarinan.
Remy ja Michelle ovat huolettomia bilettäjiä, jotka kehittävät uudet persoonallisuudet 10-vuotisluokkakokoustaan varten. He tekevät vaikutuksen uusilla vaatteillaan ja keksityllä menestyksellään, kunnes entinen luokkatoveri paljastaa todellisen tarinan. Silloin tytöt paljastavat muutaman salaisuuden lisää hurjin seurauksin. Soundtrackilla soi iso pino 80-luvun hittejä.