Booyang: Perheen tuki, leijuminen
Mihyun käyttäytyy hanhiemon tavoin suojellakseen Bongseokin salaisuutta. Hän uskoo salaavansa sen hyvin, mutta huolestuu yhä enemmän, kun sosiaalisessa mediassa tapahtuu salaperäisiä tapahtumia. Frank etsii jonkun käskystä piileskeleviä yliluonnollisia olentoja.