Aseveljet
Michaelin yrittäessä oppia lisää Burken salaisesta verkostosta heidät lähetetään auttamaan vanki pois venäläisten käsistä Kuubassa. Auttaakseen Fionan ja Madelinen on lavastettava korruptoitunut venäläisvirkailija syyllistymään maanpetturuuteen.