Lähtökohta
Tiimi rientää onnettomuuspaikalle, kun intialaisissa häissä tapahtuu katastrofi. Abby värvää Buckin auttamaan häntä etsimään äitinsä ja tapaa ensimmäistä kertaa Athenan kasvotusten. Bobbyn on vaikea kohdata menneisyyttään. Henillä on vaikeuksia tehdä oikea päätös.