Bridge And Tunnel
Starkin tappavin ase joutuu vihollisten käsiin, ja vain agentti Carter voi pelastaa tilanteen. Saako Peggy aseen takaisin, ennen kuin SSR:n johtaja Dooley ja agentti Thompson saavat tietää hänen tehtävästään?