Burn-E
Tämän WALL-E-elokuvan sisarlyhärin pääosissa nähdään Axiom-avaruusaluksen hitsaajabotti, BURN-E, joka lamppua korjatessaan jää loukkuun avaruusaluksen ulkopuolelle WALL-E:n ja EVE:n toimesta. Hän yrittää saada oven auki, mutta hoksaa lopulta, että se ei onnistu.