The Hurricane
Rubin "Hurricane" Carterin unohtumattomassa tarinassa ylpeä nyrkkeilijälupaus tuomitaan epäoikeudenmukaisesti julmasta rikoksesta.
Bob Dylanin maailmanlaajuiseksi hitiksi muodostuneen laulun tunnetuksi tekemä, unohtumaton tarina Rubin "Hurricane" Carterista. Carter oli ylpeä nyrkkeilijälupaus, joka tuomittiin epäoikeudenmukaisesti julmasta rikoksesta. Oltuaan telkien takana miltei unohdettuna jo melkein kahden vuosikymmenen ajan Carterin viimeinen toivonkipinä on väsymätön, sisukas pieni tukijaryhmä, joka ei ole luopunut ponnisteluistaan hänen vapauttamisekseen. Merkittävän elokuvan sivuosissa vilisee tähtiä. Tarina paitsi mestarin suurimmasta saavutuksesta myös liikuttavasta tahdon riemuvoitosta.