Goodwill Hunting
Cherylin ollessa yhä Floridassa ja täysin tämän tietämättä Jim tarttuu tilaisuuteen, muuttaa autotallin sikarihuoneeksi ja lahjoittaa lasten vanhat kalusteet ja vaatteet hyväntekeväisyyteen. Juuri kun Jim on purkanut viimeisen vauvantarvikelastin, Cheryl soittaa hänelle tärkeän ilmoituksen vuoksi.