Free Fall
Kun lämpö katkeaa jatkuvasti Melindan kodista ja antiikkikaupasta, lentäjä ja lentoemäntä alkavat tehdä outoja vierailuja hänen luokseen valittaen kylmästä. Ensin Melindalla on vaikeuksia ymmärtää viestejä, mutta lopulta hän ymmärtää, että he yrittävät varoittaa häntä lentokoneonnettomuudesta kaupungin ulkopuolella.
Kun lämpö katkeaa jatkuvasti Melindan kodista ja antiikkikaupasta, lentäjä ja lentoemäntä alkavat tehdä outoja vierailuja hänen luokseen valittaen kylmästä. Ensin Melindalla on vaikeuksia ymmärtää viestejä, mutta lopulta hän ymmärtää, että he yrittävät varoittaa häntä lentokoneesta, joka on syöksymässä maahan kaupungin ulkopuolella. Vaikka Melinda yrittää varoittaa viranomaisia ja kaupunkilaisia, lentokone syöksyy maahan kaupungin ulkopuolella ja satoja matkustajia kuolee, ja Melinda kohtaa tähän asti suurimman haasteensa.