Kuuletko nyt minua?
Kun Zuri rikkoo leirin sääntöä, Emman on valittava, käräyttääkö hän sisarensa vai valehtelee Loulle. Ravi ja Tiffany hujataan tekemään kännykkämasto toteemipaalusta.