Chapter 1: The Mandalorian
Galaktisen imperiumin kukistumisen jälkimainingeissa mandalorialaisena tunnettu aseistettu palkkionmetsästäjä ottaa vastaan rahakkaan, mutta arvoituksellisen tehtävän.